IEŞIREA DIN MATRIX
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

niciodata sa nu cauti raspunsul in altul, cauta-l in tine.

In jos

niciodata sa nu cauti raspunsul in altul, cauta-l in tine. Empty niciodata sa nu cauti raspunsul in altul, cauta-l in tine.

Mesaj  suiram Sam Feb 27, 2010 7:52 pm

Salut. Sunt bucuros sa vad ca incet, incet se formeaza o echipa pe forumul blogului fymaaa. Am 29 de ani, sunt inginer IT intr-o banca si tot ceea ce vreau sa va spun este ca acest blog pe care l-am descoperit anul trecut mi-a confirmat ca ceea ce stiam nativ era adevarat. Trebuie sa stim ca noi oamenii nu suntem atat de simpli pe cat ni se arata. Tot ceea ce este in Universul asta, este lucrarea lui Dumnezeu si atata timp cat noi constientizam lucrul asta, suntem pregatiti pentru o noua treapta a dezvoltarii spirituale. Secretul a tot ceea ce exista si la care te-ai tot intrebat il gasesti in tine, in propriul tau Univers. Nu conteaza cum am aparut pe planeta asta sau cat de adevarata este Biblia, nu conteaza ca dinozaurii au disparut din cauze necunoscute, sau ca noi ne-am nascut din experimente ale unor extraterestri asa zisi Anunnaki, ceea ce conteaza este sa ne simtim si sa fim cu adevarat liberi. Planurile malefice ale "oamenilor din umbra" care planifica Noua Ordine Mondiala... este un alt domeniu la care nu trebuie sa fim indiferenti. Trebuie sa vedem ca ei ne privesc ca pe niste vite care trebuie sa "consume", ei vad in noi sclavii perfecti manipulati prin legi si mass media, acum ne vaccineaza, maine ne extermina. Uitam sa fim oameni, sa iubim, sa ne ajutam reciproc, sa fim uniti in marea schimbare. Nu stiu cat de adevarat este fenomenul 2012, dar undeva exista un adevar. La varsta de 12 ani am citit cartea "Puterea extraordinara a subconstientului tau" si vreau sa va spun ca mi-a schimbat radical in bine viata. Am invatat sa gandesc optimist si sa vad ca totul este posibil in viata, trebuie doar sa cr